Navštivte také:

                                     

Uživatel: Nepřihlášen    Registrovat do fóra (zdarma)    Co získám registrací?

Nick:   Heslo:       

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #308774 | odpovědět | 9.4 18:29
skunk.skunk: (#308749) SOUHLAS !!!

My co chodíme už dýl, si mj. pamatujeme jistého zastánce správného směru vývoje s nickem Alarm (pravé jméno si také pamatuji), ze které se později vyloupnula Umaštěncovo nastrčená figurka, která mu měla zametat cestičku na plzeňský zimák.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #308738 | odpovědět | 9.4 18:01

Jack_Napier: (#308729) hoď sem prosím odkaz na tvůj facebook nebo instagram. (a bez vytáček)

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #308637 | odpovědět | 9.4 16:47
Jack_Napier: (#308633)

(na trolla se nemá reagovat, bez reakcí ho to přestane bavit)
Ale jednou to zkusím, spíše pro ostatní… Ony ty zákazy mají svůj vývoj, kousek po kousku, salámovka jak z neomarxistické učebnice. Aktuálně vadí i klasický pokřik „Bíte je“. Takže příště bude na řadě zákaz nesouhlasného pískotu.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #308532 | odpovědět | 9.4 11:25

straník: (#308506) pamatuju.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #308219 | odpovědět | 8.4 22:38

Je úžasné, že když si fanoušci svépomocí zařídili oslavu 90ti let Plzeňského hokeje, bylo mediální ticho, ehm… spíše mediální embargo. A dnes, když kotel na protest proti násilné instalaci nechutné tesco kultury, které nikdy nebyla v Plzni doma, dle mého adekvátně zareaguje, je do pár minut všude článků jak namrdáno. A neméně zajímavá věc je ta, že mediální komunikaci klubu má pod palce Zdeněk Suchý (qap), který bývá pravidelným účastníkem užších schůzek, tedy je myslím informován, co a jak. A klub má také svou tiskovou mluvčí ing.Lucii Mužíkovou, která by rozhodně neměla nechat „svoje“ hráče vypouštět ostré soudy (… o takové fanoušky nestojíme, ať již nechodí… ), aniž by je předem zasvětila, čeho se odchod skutečně týkal. Mě stačily dvě minuty na to, abych věděl/pochopil proč se kotel nevrátí. Pro lidi z klubu, které jsem jmenoval, by to byla otázky půl minuty – např. jeden telefonát Ivaně. Dobrý firemní manager (managerem klubu asi ten Matějka je, že, když se montuje i do těchto věcí) je dobrý hlavně v krizových situacích. Dnes svou roli nikdo z kancelářských HC Plzeň opět nezvládl. Tedy pokud jim po zápase nedrčely telefony s pochvalami od Skůtra a Umaštěnce.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #308198 | odpovědět | 8.4 22:22
Stojím za kotlem.

A v sobotu nejdu.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #307833 | odpovědět | 8.4 12:14

Nebýt PO a tedy jaksi jiných fandovských priorit, tak slogan o diskotéce by si dle mého zasloužil důkladně rozmáznout a „ohodnotit“. Pro mě je to ze strany klubu naprosto NECHUTNÝ!!!

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #307832 | odpovědět | 8.4 12:11

(myslím, že při vyloučení Kodyho) měl Kanty v oslabení 3 zblokovaný střely. (to jen na doplnění jeho užitečnosti v týmu i v PO).

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305852 | odpovědět | 28.3 21:44

Po příchodu 43 byli se 77 top. Ok, „jen“ základní část – take it easy, jak předvádělo třeba Brno. Přijde PO a oni nejsou ani po 6 zápasech nijak dominantní. Do kabiny nevidím, zda má někdo z nich zlomený femur nebo nakřáplou patelu a proto je to, jak to je, nevím. Jsem hodně zvědavý, až se podívám na první kolo Tampy, zda bude Kučerov také neviditelný a v mínusu. Když je hráč dobrej, tak se prostě během 6 zápasů musí jako dobrý resp. nadprůměrný projevit.
Snažím se dívat i na hráče bez puku, jak bruslí, jak se staví do správných pozic a jak rychle. Protože, když to tedy nejde 43 a 77, resp. když oni nejsou ti rozdílový, musí prostě aspoň všichni bez rozdílu více bruslit a to aspoň na 110% a to i bez puku. Pohybem hráč vytváří rozdílovou situaci a zároveň dává spoluhráči najevo, kam má poslat nahrávku. Nehledě na to, že aktivní pohyb soupeře může vysilovat a také ho nutit k faulům. Mockrát vidím svěšený nohy a pasivní čekání, co se stane. A to, že se brzdí o protihráče a ne před ním, to by měl mít hráč EL pro PO zažité jako automatismus.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305842 | odpovědět | 28.3 21:30

PO je prý vrchol sezóny. Je to tedy čas, kdy se proměňuje celá dlouhá základní část v reálný skutečný hmatatelný výsledek. Jsou to opakující se zápasy proti identickému soupeři – bolístky, ukřivděnost, šrámy, nasranost, chuť se pomstít atp. gradují. Ehm, tedy měly by gradovat. Možná se nedívám vždy úplně přesně, ale já na střídačce neviděl jedinýho do ruda nasranýho a řvoucího chlapa, který by předvedl, že i on hraje PO, že i jemu jde o to vyhrát, být lepší, vyburcovat sebe i ostatní, ať by to byl Kodýtek nebo Kalina, nebo nedej bože samotný kapitán. Nulové emoce, nulová řeč těla na střídačce se v klídku přenáší celou sérii i na led, aniž by si toho z hráčů či „lodivodů“ vůbec někdo všiml a změnil to. Není tak těžké si vzpomenout, jak se na ledě „dejchalo“ slepicím, když je věšel po mantinelech Ryan a jaký to mělo vliv na celkový obraz plzeňské hry a hlavně na výsledky. Plzeňská hra v letošním PO je pro mě bohužel velká nuda.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305831 | odpovědět | 28.3 21:19

Čím více času (zápasů), tím je statistika relevantnější.
77 –3, 43 –3, 13 –2.
To jest výsledek hry první lajny, hokejisty sezóny, nejlepšího střelce ročníku.
Reakce lavičky? Nula.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305525 | odpovědět | 28.3 13:01

Ribisel: (#305522) i tohle je to, o čem mluvím i píši často – prohovanci nemají semináře, videorozbory, povinná setkání atp., aby si ujednotili, co jo a co ne. Nepracuje se s nimi hromadně a často (1× za týden, 2× za týden? všichni na jednom místě – videa z proběhlých zápasů atp.). Prostě z nich všech udělat profíky, aby měli čas na hokej i když nejsou na ledě resp. ve své práci.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305523 | odpovědět | 28.3 12:57

Chuckie: (#305515) Ve Vsetíně myslím třetí (co mám poslední info).

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305362 | odpovědět | 27.3 10:47

Ano, včerejší pobyt na zimáku měl min dvě pozitiva, kterých už od dnešního rána měl být plný zpravodajský internet – sborové dozpívání hymny a potlesk soupeři. Nula nula hovno....... ale kurva, i tohle musí protlačit mezi lidi tam venku PR oddělení klubu.
Téměř každá negativní situace, věc se dá prezentovat pozitivně a ještě na tom vytřískat: zpěvačka Jana Šístková měla při hymně tak silný i vysoký hlas, že znefunkčnila mikrofon, což ale vůbec nevadilo, ba naopak, hned při dalším verši ji zastoupil plzeňský kotel, který svou bleskovou reakcí rozezpíval ihned celý stadion. Další vysoce pozitivní vlastnost předvedly tolik očerňované plzeňské ochozy, kdy zatleskali soupeři po té, co byl zasažen svižně letícím pukem do krku (ramene…). Tohle jasně ukazuje, že Plzeňský fanoušek nelační po laciné krvi kohokoli, kdo nemá na sobě jeho oblíbený dres, ale že hokeji vysoce rozumí a umí „hrát“ fair-play i když už je play-off.
To je to kurva tak těžký????      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305357 | odpovědět | 27.3 10:36

Robertek se malinko otřel o Břízu a Pavlíka (na twitteru mu to jde ) a vzápětí to vybalancoval zastáváním se Hribíka: https://twitter.com/…955511971843

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #305290 | odpovědět | 26.3 22:51

Mára111: (#305287) tywoe, a jak to ještě na tý kostce vyzoomovali (ten text)…      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #304090 | odpovědět | 20.3 20:52

a hlavně tesco kultůůůůůra..... a fandíme slušněěéééé..... vy pruhovaný vymrdancí jsou supééér… nebude se se sudími pracovat, nebudeme je plně profesionalizovat, nebudeme mít pro ně pravidelné semináře, sezení u videí, rozbory, poučení z chyb, přípravy na další zápasy atp., budeme se plácat po zádech, Robertkovi dáme notičky pro jeho redakci, jak má příběhy diváků zabijáků komunikovat směrem k tv ovcím… no a diváků, divákům nasadíme roubíky a uděláme to vychcaně, vždyť nám velí advokát – uděláme to přes jejich modly, přes jejich Straky ad., aby na nás nemohli, my nic, my jen kultivujeme prostředí cestou nejmenšího odporu a po nás potopa. Ten zlej je Straka.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303967 | odpovědět | 20.3 10:09

Jo to jo, po bitvě je každý generál. Ale také se může i říkat, že trenérské hejno na lávce nevyčerpalo všechny možnosti – time si prostě ve třetí třetině, když si byli vědomi té bídy, nevzali. Trochu taky na lávku chodím, takže vím, že to nemuselo nic způsobit/změnit, ale také mohlo, že je to i o správných slovech ve správnou chvíli.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303928 | odpovědět | 20.3 00:10

Já ani nevím, co k tomu napsat…
Tak jen namátkou, když sem přijel Zlín poprvé po té, co Posunovač posunoval svou branku… to byla atmosféra, co? Když sralta avizovala, že dostane Ryan do huby… to byla atmosféra, co? A to byly jen zápasy základní části. A dnes? Dnes nám promítají na kostce tisíckrát, že máme bejt hodný, mírumilovný stádo, dle svazáckejch velmi pružnejch pravidel. A pak to podle toho i vypadá. Tohle je domácí plzeňské atmo play-off?
A nejsem si jistej, zda bych neměl zapíčovat na Lávkaře, že neviděl z nultý brázdy to, co bylo vidět i z poslední – a sice že ve třetí třetině nelítají (plynule navázali na konec třetiny druhé), nemakají a že to po prvním obdrženým gólu smrdí. Dal se brát time-out a připomenout jim, vo co de. 

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303739 | odpovědět | 19.3 12:10

63 se dostal na led, když už 77 a 43 nechodili.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303705 | odpovědět | 19.3 10:45

mno, já bych řekl, že bude stačit jeden křivej pohled od Švrčka a nějaký případný pocit uspokojení, který zmiňujete, bude pryč. Tenhle jejich rudej hadr je naše velká výhoda      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303695 | odpovědět | 19.3 09:41

Jiřina: (#303658) je to absolutně volně k dispozici (autorský práva si hlídám jen u fotek       )

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303622 | odpovědět | 18.3 23:33

Hokejový fanoušci Plzně se důrazně a kategoricky distancuje od chování několika jednotlivců, kteří se v zápase prvního kola PO na ledové ploše pěstně utkali s hráči Olomouce. Upřímnou lítost projevují také nad tím, že hostující hráč Káňa musel po kontaktu s domácích Allenem do kabiny na ošetření.

Lední hokej je sportem, který často probouzí nejen v samotných hráčích emoce, nicméně výše popsané jednání je neakceptovatelné. „Svých hráčů si velice vážíme a považujeme je za jeden ze stavebních kamenů ledního hokeje v Plzni, ale excesy podobného rázu nehodláme tolerovat a budeme proti nim bojovat,“ uvádí k incidentům (ne)jeden z diváků, kteří chtějí brát na hokej i své malinké děti. „Ve spolupráci s pořadatelskou službou nabízíme rozhodčím maximální součinnost,“ dodává.

                             

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303442 | odpovědět | 18.3 16:20

hmm, tak já včera uskříknul nerv pod pravou lopatkou, nejde mě ani pořádně dejchat… jen tedy zatím nevím, co to znamená pro dnešní výsledek      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303371 | odpovědět | 18.3 11:54

Chuckie: (#303368) by mě potěšilo, kdyby si mj. někdo našel Čermáka       ale Kradec vs Kotleta je pro nás dobrá sérka      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #303361 | odpovědět | 18.3 10:42

Chuckie: (#303354) asi hlasovali konferenčně a Liborek zahlasoval poslední, aby Kradec nestihl reagovat            

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302979 | odpovědět | 15.3 00:37

Takže…
Vemeno, který se podařilo identifikovat, hodila lahev, jenž trefila ještě větší vemeno. Pokutu vyfasoval klub.
Oukéééj, Ujčo. Oukéééj, Sázkaři. Oukéééj Veličensto.
Jste vrchnost, takže jaké máte připravené poučení z krizového vývoje? Pokud mne paměť neklame, není jen Plzeň v EL. Takže na VŠECH zimních stadionech se sníží kapacita platících diváků na polovinu. Proč? Protože vedle každého běžného diváka bude sedět či stát i pořadatel, ochranka, sekuriťák, jak je komu libo, a svou fyzickou přítomností bude provádět prevenci, aby se toto již NIKDY, co svět světem bude, nestalo.
Blbost? Píčovina?
Japato? Že to neumíte zařídit? A japa to má zařídit Dědek? A jiní?
Dědek je v hierarchii reálného řešení tohoto činu na nejnižším stupni. Nad jste vy, mocipáni ze svazu, či z APK, či z horoucích prdelí… nu a nad vámi je, ano, nad vámi je ještě Trestní zákoník se svou policejní a justiční mašinerií a nebo Občanský zákoník i jeho příslušná mašinerie. Na tuhle madam snad neplatí vaše otřepané „poškodila dobré jméno extraligy“? Ono ho nepoškodila? On to jméno poškodil Dědek?
Už ti svítá, ty kundo, Ujčíku???? Kdybys skutečně CHTĚL vyčistit český hokej, tak nepokutuješ Straku za něco, co NEMOHL nikdy v životě ovlivnit, ale vytáhneš si tu osobu, tu identifikovanou osobu, a protáhneš ji příslušným zmíněným aparátem, že si bude muset na udělenou pokutu půjčit a následně se přestěhovat na jiný kontinent, protože mediální masáž, kterou bys v rámci tohoto boje spustil, ano, skutečného boje, by z ní udělala druhého MJ.
Jste ubožáci a jdete opět a jen cestou nejmenšího odporu, bez špetky snahy situaci skutečně řešit. Přehazujete odpovědost na lidi, po kterých chcete, aby HLAVNĚ vychovávali hokejovou mládež, se kterou se pak bude VY chlubit, ale neumíte je zbavit těchto „organizačních“ věcí a ještě je za to pokutujete! Neumíte se jich zastat v situaci, která nemá, neměla pro Dědka řešení!
Dědek má zimák. Stalo se tam něco, co nemělo, co porušilo pravidla. A Dědek za to dostane pokutu. Bureš „má“ stát. V tom státě se stala škoda, škoda se bude uplatňovat na škůdci nebo na Burešovi? Vivat dvojí metr!

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302757 | odpovědět | 13.3 11:32

Jen tak na dokreslenou, když už jsem nakousnul sponzory – v lednu jsem mluvil s majitelem jedné firmy, který díky osobním vazbám na Emila dával nějaké peníze a měl někde logo, mj. říkal – já už HC Plzeň žádné peníze nedávám, smlouva skočila, ale moje logo tam pořád je      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302755 | odpovědět | 13.3 11:24

Frankenstein: (#302754) sponzoři zvedly varovný prst??? Můůůůhehééééé…       Stejně jako zatím kdokoliv přímo ze stadionových kanclíků, tak ani sponzoři neumí nejen vytěžit, ale ani pracovat s tím, že podporují a „podporují“ plzeňský hokej v dobách klidu, i v dobách, kdy se extrémně daří, tak najednou budou dělat bububu, když dva dementi mrsknou lahev. Pozitivní kampaně to néééé, ale když je zle, tak ještě přilejou do ohně. Aha…

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302753 | odpovědět | 13.3 10:27

Když to tu tak čtu, že se … nevím co přesně… stalo, asi v patek, tak jsem i rád, že to nevím. Protože situace kolem (ne)předprodeje vstupenek a „dokonalým“ infu o něm mě zatím úplně stačí…      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302672 | odpovědět | 12.3 22:19

Mároš: (#302665) část informací, které zde následně komentujeme, je … řekněme… polotajných či ne úplně vhodných k plnému zveřejňování širokým masám. Takže když bychom dali své štěkance na fb, nebyly by občas uvedeny/představeny tím podstatným – tedy tím, co tomu předcházelo. Informační hodnota limitně se blížící nule, jak z agentury JPP. Ale hlavně – je to JEHO firma, on si dělá zle, on si dělá dobře, on se jebe s podřízenáma, on se s nimi plácá po ramenou atp., to jen my, tomu dáváme ten, pro nás větší rozměr – a sice fanouškovství. A to třeba ty lidi, co nemají permice a chodí nárazově, nemusí vůbec zajímat – že např. smluvní paní XY poslala lidi, kteří se ptali na start prodeje vstupenek na PO, do hazlu. No co je na tom? Až předprodej bude, tak bude – take it easy, fans.
HC je firma jako každá jiná, jen její „zaměstnanci“ bruslí a jiní sedí v kanclíkách, to už je stejné jako jinde. Takže třeba je tohle přesně tak, jak to majitel, akcionář chce. A nám je do toho hovno. Můj kamarád psycholog mj. říkal – a když jsi tomu člověku ty radil, chtěl on po tobě tu radu? Ne nechtěl, já byl iniciativní a chtěl jsem mu pomoci. No tak vidíš, raď mu, až o tvou radu bude stát, necpi mu ji bez vyzvání.
Já nevím, co je Dědkovo podnikatelský cíl, čím je jeho současná cesta, třeba vše běží jak má, jak on chce.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302609 | odpovědět | 12.3 17:19

erik77: (#302563) super napsané – souhlasím!

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302530 | odpovědět | 12.3 12:31

mno…
Co já vím, tak si Dědek nechá srát na hlavu od všech, co mají v českém hokeji díru do zadku a mohou mu zatopit. Nepodává protesty, nepodává stížnosti, nepíše články, neinformuje o svých pohledech na sporné situace své platící zákazníky (obšírnější pojmenování osob přicházejících na zimní stadion v době zápasů EL, kterými nejsou vždy jen fanoušci), nemá do dnes v ředitelské funkci personu s respektem i schopnostmi, takže si za tyhle výsledky TVRDÉ RUKY vrchnosti může i sám. Když ohejbá hřbet, tak tumáš Dědku ještě jednu… lup… a další. Na základce či ve školce taky dostával naloženo ten nejslabší, co se neuměl nebo nechtěl bránit. Vrchnost má také ego, které si ráda opečovává…
Trocha matematiky: při návštěvě 6tis je to 28 Kč na osobu, takže nula nula nic. Pokud ho sere, že přijde jednorázově o sto sedmdesát litrů, o kolik přichází/přišel za ty roky s klidnou myslí díky sazce? Nevypověditelná smlouva? Ale no tak…

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #302482 | odpovědět | 12.3 10:52

Vstupenek netřeba, stadion bude zavřený.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #301691 | odpovědět | 5.3 23:10

Chuckie: (#301679) jenom 27:41… ono už je to dávno, co „trenér“ utavil Mertla před PO, na to se už zapomnělo      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #301525 | odpovědět | 5.3 16:46

Watt > mohla bys zkusit vyřídit mé uctivé pozdravy celému tomu píár týmu a doporučit jim, ať si udělají monitoring médií po této aktuální trefě do pruhovanýho vemena a poučí se mj. o tom, jak silný dosah mohou mít články. A jak je dobré mít ty… v pozitivním smyslu… správné důvody, aby se o Plzni psalo i jindy a jinak než teď. A že i tohle je JEJICH práce – utvářet dobrý mediální obraz, i protože to má pak dopad na mnoho dalších věcí.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #301524 | odpovědět | 5.3 16:39

Veličenstvo, Sázkař, Šindler… „domácí“ a jdou do nás. To není náhoda.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #301523 | odpovědět | 5.3 16:37

kafka: (#301506) Mates a Áda přijeli ze střídačky. Jeden z prvních startoval pěsti… z pohledu dnešní mekkosti kupodiv… Žárovka.

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #301522 | odpovědět | 5.3 16:35

kafka: (#301509) Jenáček dostal      

duki  |  profesionální amatér / amatérský profesionál   #300126 | odpovědět | 22.2 20:02

tywoe, Buzny.....                        


 
Používáním tohoto webu souhlasíte s vyžitím cookies pro provoz webu. Další informace